Verkkosivuston sisällöt kannattaa suunnitella siten, että ne houkuttavat paikalle oikeaa kohderyhmää. Pelkästään tuotteestasi kertominen ei välttämättä riitä, sillä asiakkaiden huomiosta kilpailevat muutkin yrittäjät sekä lukuisat muut sisällöt verkossa.
Mieti siksi, mikä kiinnostaa asiakkaitasi ja mitä tietoa he etsivät verkosta ennen ostopäätöstä, ja kohdista sisältösi siihen. Näin tavoitat ne asiakkaat, joilla on jo ostoaikeita. Sisällöntuotannon avulla myös mielikuva yrityksestäsi paranee ja kynnys ottaa yhteyttä itse pienenee.
Yrittäjän arki on kiireistä, ja kiireen keskellä laadukkaan ja liidejä houkuttelevan sisällön tuottaminen voi olla työlästä.
Tarvitsetko apua ideointiin tai toteuttamiseen? Autan mielelläni!