Markkinointivinkit
pk-yrittäjälle
Lue täältä markkinointivinkit pk-yrittäjälle!
Kuinka pk-yrittäjä voi markkinoida yritystään mahdollisimman kustannustehokkaasti? Mistä aloittavan yrittäjän kannattaa lähteä liikkeelle markkinoinnissa? Pitäisikö siellä somessa olla, ja missä siellä, ja mitä kummaa tarkoittaakaan sisältömarkkinointi? Miten toteuttaa markkinointia maksutta tai ainakin mahdollisimman kustannustehokkaasti?
Täältä löydät tietoja ja vinkkejä sisältömarkkinoinnista, sosiaalisesta mediasta, hakukoneoptimoinnista, markkinoinnin työkaluista sekä muusta digitaalisesta markkinoinnista. Tekstit on suunniteltu erityisesti pk-yrittäjän tarpeisiin, kustannustehokkuus huomioiden.
Jos sinulla herää kysyttävää, autan mielelläni! Ota yhteyttä tai heitä viestiä vaikkapa chatissä.

Pk-yrittäjän markkinointi: Maksuttomat työkalut, osa 1
Pk-yrittäjän markkinointi on toteutettava kustannustehokaasti. Siksi markkinoinnin tukena toimivat työkalutkaan eivät voi olla kalliita – niitä markkinoilla onkin tarjolla pilvin pimein! Nykyään on onneksi olemassa

Miksi sisältömarkkinointi kannattaa?
Mietitkö sisältömarkkinoinnin aloittamista? Listasin sinulle muutaman syyn, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa. Sisältömarkkinoinnin aloittaminen on helppoa – sitä voi halutessaan toteuttaa ihan itse, jolloin se ei

Brändi – mikä se on, ja miksi siihen kannattaa panostaa?
Brändi on tärkeä ihan jokaiselle yritykselle, niin pienelle kuin suurelle. Nykyisin suuret brändit ovat aloittaneet työnsä jo yrityksen alkuaikoina, ja myös sinun kannattaa käyttää jokunen

Laskeutumissivu – mikä se on?
Laskeutumissivu on yksittäinen verkkosivu, jonne kävijäsi saapuvat. Sivu rakennetaan nimenomaan siitä näkökulmasta, että potentiaalinen asiakkaasi saapuu sinne ensimmäiseksi klikattuaan vaikkapa mainostasi Googlessa. Laskeutumissivu on sinulle

Mitä hakukoneoptimointi on? 5 vinkkiä yrittäjälle!
Mitä hakukoneoptimointi eli SEO on? Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla yritetään parantaa yrityksen näkyvyyttä verkossa maksuttomissa hakutuloksissa.

Mikä on liidimagneetti (ja miten se liittyy sinun verkkosivuusi)?
Liidimagneetti on sellainen verkkosivuiltasi saatava tieto, tilattava tai ladattava materiaali, jonka saadakseen kävijä on valmis antamaan sinulle yhteystietosi. Oletetaan, että yritykselläsi on hyvät verkkosivut ja

LinkedIn yrityksen markkinoinnissa
LinkedIniä on perinteisesti pidetty korkeasti koulutettujen ja asiantuntijoiden ammatillisen verkostoitumisen palveluna ja erityisesti rekrytoinnin kanavana. Sitä se on tänäkin päivänä, mutta se on muuttunut paljon

Miksi valita WordPress? 5 syytä valita maailman suosituin verkkoalusta
WordPress on maailman suosituin, monipuolinen verkkosivujen julkaisu- ja sisällönhallintajärjestelmä. Tässä viisi syytä, miksi myös sinun kannattaa ottaa käyttöösi juuri WordPress. WordPress on ilmainen Isoin tekijä

Sosiaalinen media markkinoinnissa: Perusteet, osa 1
Sosiaalinen media ja siellä läsnäolo on asia, jota moni yrittäjä miettii. Kannattaako sosiaalisessa mediassa olla läsnä? Ja jos, niin missä kanavissa? Nappaa tästä talteen perustietoa

Kuinka suunnitella sisältömarkkinointia?
Olet innokas kirjoittaja ja halukas tuottamaan sisältöjä verkkosivuillesi. Hienoa! Mutta millaista sisältöä sinne kannattaisi tuottaa? Kuten aiemmin todettu, kaiken sisällöntuotannon pohjana on asiakkaiden tunteminen ja

Vinkit yrittäjän markkinointiin!
Osion tarkoitus on tarjota yrittäjälle helppoja ja kustannustehokkaita vinkkejä hänen yrityksensä markkinoinnin suunnitteluun, sisältömarkkinointiin ja digitaaliseen markkinointiin. Aina yrittäjän aika ei kuitenkaan liikene kaikkeen – silloin voit olla yhteydessä minuun. Ensimmäinen kartoituskerta on aina yrittäjälle maksuton, joten ota rohkeasti yhteyttä!